lukio.jpg

Yhdistä opinnot ja tavoitteellinen urheilu

Urheiluakatemia

Urheiluakatemia on verkosto, jonka tavoitteena on mahdollistaa urheilijan päivittäisharjoittelun ja opiskelun yhdistäminen parhaalla mahdollisella tavalla. Toimimme osana valtakunnallista urheiluakatemiaohjelmaa.

lukio-6.jpg
urheiluakatemiat_kuopion_alue_logo.png

Voit yhdistää urheilu-uran ja opiskelun Kuopion alueella. Verkostomme mahdollistaa lukio-opintojen ja korkeakoulututkinnon suorittamisen ja valmentautumisen hyvissä olosuhteissa. Lukiossa järjestetään opiskelu joustavia opiskelujärjestelyjä hyödyntäen.

Pielaveden lukio tukee valmentautumista, salivuorojen kustannuksia tai kilpailutoimintaa opintojen aikana. Lisäksi akatemia tarjoaa urheilijan arjen ja uran kannalta merkittäviä asiantuntijapalveluita ja opiskelumahdollisuuksia.

Lyhyesti:

• Alueellinen huippu-urheiluverkosto (Kuopio, Tahko, Siilinjärvi, Leppävirta, Pielavesi)

• Osa Suomen Olympiakomitean koordinoimaa valtakunnallista urheiluakatemiaverkostoa

• Mukana 450 urheilijaa + 144 urheiluluokkalaista juniorijäsenenä

• 10 oppilaitosta

• Lajivalmennusta 11 lajissa

• Kattavat asiantuntijapalvelut

• mm. terveydenhuoltoa, fysiopalveluja ym.

Tarjoaa mahdollisuuden opiskella:

• Ihmisen rakennetta urheilun kannalta

• Ravitsemusta

• Sports meet Business työpajoja (työelämäkontaktit ja sponsorointi)

• Voit suorittaa opintoja ja saada opintopisteitä

Yoga Practice